Polityka prywatności
Dane administratora
Scanye sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
KRS: 0000613375
NIP: 527-276-72-50
Kapitał zakładowy: 30.000,00 zł
Jakie dane są przetwarzane?
Zbierane informacje przechowujemy przy użyciu unikalnych identyfikatorów powiązanych z używaną przez Ciebie przeglądarką, aplikacją lub urządzeniem. Dane, które przetwarzamy za pośrednictwem naszej strony internetowej to dane połączone z Twoim identyfikatorem cookie. Dane te dotyczą̨ Twojego zachowania na naszej stronie internetowej, w naszych aplikacjach i Twojej interakcji z wyświetlanymi Ci reklamami, czyli np. liczby odsłon, czasu spędzonego na naszej stronie, danych technicznych używanego przez Ciebie urządzenia.
Jeśli się zalogujesz, zbieramy też informacje, które zapisujemy na Twoim koncie Scanye i które traktujemy jak dane osobowe, m.in. użyty do zalogowania adres e-mail, numer telefonu, NIP i nazwę oraz adres firmy, a także dane bezpośrednio powiązane z Twoim kontem Scanye, czyli dane pochodzące z przetwarzanych plików, faktur, liczbę przetworzonych faktur, informacje niezbędne do pośredniczenia w przekazywaniu plików i komunikatów pomiędzy Tobą a Twoim klientem lub księgowym, okres subskrypcji naszych usług, rodzaj pakietu itp.
W jakim celu zbierane są moje dane?
Przetwarzamy Twoje dane w takich celach, jak:
- opracowywanie nowych produktów i funkcji, które są przydatne dla naszych użytkowników;
- działania marketingowe informujące użytkowników o naszych usługach;
- pomiary i analizy (cele statystyczne).
Zbierane informacje, takie jak adres e-mail lub telefon, pozwalają nam kontaktować się z Tobą bezpośrednio. Możemy na przykład wysłać Ci powiadomienie, jeśli wykryjemy podejrzaną aktywność. Możemy też informować Cię o nadchodzących zmianach lub ulepszeniach naszych usług.
Na jakiej podstawie prawnej dane są przetwarzane?
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes wyżej wskazanego administratora. Przetwarzamy Twoje dane do własnych uzasadnionych celów. Stosujemy przy tym odpowiednie środki ochrony Twojej prywatności.
Gdy korzystasz z naszych usług przetwarzamy Twoje dane, by dostarczyć Ci usługę zgodnie z umową oraz dopełnić ustawowych obowiązków (tj. na przykład wystawić fakturę).
Ponadto, ponieważ na potrzeby analityki ruchu na naszej stronie internetowej używamy unikalnych identyfikatorów powiązanych z używaną przez Ciebie przeglądarką lub urządzeniem, w szczególności technologii cookie, pozyskujemy zgodę w tym zakresie zgodnie z obowiązującym prawem. Wykorzystywane pliki cookie są szczegółowo omówione w sekcji Pliki cookie.
Do kogo dane są przesyłane, komu udostępniane?
Dane możemy przekazać innym podmiotom, zgodnie z określonymi celami przetwarzania, z zachowaniem należytej staranności i pod warunkiem, że podmioty te umożliwiają nam wywiązanie się z naszych obowiązków wobec Ciebie.
Część podmiotów, która dostarcza nam statystyk w zakresie odwiedzin naszej strony i oglądalności naszych reklam, może zbierać informacje na innych stronach internetowych, które odwiedzasz. Takim podmiotem jest na przykład Google.
Twoje dane mogą być także udostępniane organom nadzorczym na ich żądanie, w celu weryfikacji operacji przetwarzania danych.
W każdej chwili możesz sprawdzić aktualną listę naszych partnerów i dostawców oraz kategorie przekazywanych im informacji w wykazie Podmioty przetwarzające.
Czy moje dane są przekazywane poza obszar Unii Europejskiej?
Dane mogą być przekazywane poza obszar Unii Europejskiej, jednak wyłącznie do podmiotów, które zapewniają odpowiedni poziom ochrony Twoich praw, bezpieczeństwa Twoich danych i legalności takiej operacji. Wszystkie podmioty spoza terenu Unii Europejskiej, z którymi współpracujemy lub z usług których korzystamy, zapewniają w zawartych z nami umowach poziom ochrony zgodny z europejskimi standardami i wymogami RODO. Odnośniki do szczegółowych informacji z zakresu bezpieczeństwa znajdziesz w naszym wykazie Podmioty przetwarzające.
Jak długo dane są przechowywane?
Dane uzyskiwane w oparciu o unikalne identyfikatory powiązane z używaną przez Ciebie przeglądarką, aplikacją lub urządzeniem przechowywane są przez okres ważności tych identyfikatorów na Twoim urządzeniu lub do momentu ich wcześniejszego usunięcia przez Ciebie.
Niektóre dane przechowujemy przez dłuższy okres, gdy jest to niezbędne z uzasadnionych powodów biznesowych lub prawnych, na przykład przez czas świadczenia usług i okres do wygaśnięcia roszczeń, w celu zapewnienia bezpieczeństwa czy prowadzenia dokumentacji finansowej.
Jakie są moje prawa?
W poszanowaniu Twoich praw osobistych wspieramy ochronę danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. My i nasi dostawcy zapewniamy Ci prawo do żądania:
- przeniesienia danych (zmiany administratora danych);
- usunięcia danych, które Ciebie dotyczą;
- sprostowania danych;
- ograniczenia przetwarzania danych;
- uzyskania informacji na temat danych, które Ciebie dotyczą;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz w związku ze zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji (profilowaniem).
W celu ich zrealizowania, skontaktuj się z nami (jak opisano w sekcji poniżej).
Czy muszę udostępniać dane?
Nie musisz udostępniać danych.
Jeśli nie chcesz udostępniać nam danych pozyskiwanych w oparciu o unikalne identyfikatory powiązane z używaną przez Ciebie przeglądarką, aplikacją lub urządzeniem, możesz zablokować nadawanie cookies w przeglądarce lub skorzystać z przysługujących Ci praw (opisanych w punkcie wyżej).
W zakresie danych przetwarzanych w związku ze świadczeniem przez nas usług podanie ich jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji przez nas zgodnych z umową usług i wywiązywania się z przepisów prawa. Brak ich udostępniania uniemożliwi Ci korzystanie z naszych usług.
Czy na podstawie tych danych prognozowane są moje zainteresowania lub inne informacje o mnie?
Twoje dane mogą być wykorzystywane także w sposób zautomatyzowany w celu analizy lub prognozowania Twoich zainteresowań, potrzeb biznesowych i finansowych, i informacji takich jak zainteresowania zakupowe, w szczególności dotyczące usług finansowych oraz naszych, powiązanych lub podobnych usług. W każdym czasie możesz wnieść sprzeciw wobec wykorzystania danych dla tych celów.
Pliki cookie
Zgodnie z art. 173 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800) informujemy, że stosujemy na swoich stronach internetowych tzw. zewnętrzne ("third-party") pliki cookie. Nie są one wykorzystywane do identyfikacji czy ustalania tożsamości poszczególnych użytkowników. Nie powodują zmian konfiguracji ani nie wpływają na sposób działania urządzeń końcowych użytkownika. Są stosowane do:
- tworzenia statystyk informujących jak użytkownicy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
- tworzenie statystyk informujących o źródłach ruchu na naszych stronach internetowych, co umożliwia obiektywną ocenę i ulepszanie prowadzonych przez nas kampanii reklamowych.
Pliki cookie zamieszczane w komputerze użytkownika mogą być również wykorzystywane przez współpracujących ze Scanye sp. z o. o. partnerów.
Popularne przeglądarki internetowe domyślnie akceptują pliki cookie. Każdy użytkownik może jednak sprzeciwić się umieszczaniu ich na jego komputerze. W tym celu należy skorzystać z opcji wyłączenia mechanizmu plików cookie w danej przeglądarce internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione tak, aby blokować automatyczną obsługę plików cookie bądź każdorazowo informować o ich zapamiętaniu na komputerze. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookie dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Jak mogę się skontaktować w sprawie przetwarzania moich danych?
Wszelkie pytania i wątpliwości w zakresie przetwarzania danych możesz zgłaszać przesyłając wiadomość na adres rodo@scanye.pl.
Możesz także złożyć formalną skargę do właściwego organu ochrony danych osobowych.